Brainhacks: Liefde
Brainhacks: Liefde
Wat leren data over wie bij je past? Hoe presenteer je jezelf aantrekkelijk? Waarom moet je nooit koffie drinken op een eerste afspraak...
Wat leren data over wie bij je past? Hoe presenteer je jezelf aantrekkelijk? Waarom moet je nooit koffie drinken op een eerste afspraak? Van een gouden huwelijk en geweldige vriendschap tot geliefde collega en gelukkig single. Met dit boek ontdek je welke ogenschijnlijk kleine dingen vaak verrassend grote gevolgen hebben!
Hoe meer een onderwerp leeft, hoe meer onzin erover de ronde doet. Daarom zijn er nu: Brainhacks. Compacte boekjes vol bewezen gedragskennis en praktische sciencehacks die je meteen zelf wilt testen. Ideaal om cadeau te doen óf mee te pakken voor jezelf.
Check ook de brainhack over geld!
Eva van den Broek is gepromoveerd gedragseconoom en oprichter van Behavioural Insights Nederland. Ze zet gedragskennis in voor beter beleid en geeft regelmatig publiekslezingen.
Tim den Heijer is creatief strateeg, copywriter en oprichter van B.R.A.I.N. Creatives. Hij werkte 20 jaar in de reclamewereld voor de bekendste merken ter wereld, zoals Heineken en IKEA. Samen schreven ze de internationale bestseller Het bromvliegeffect.























